Happy list

29-07-2014 12:11

Wat zijn er veel dingen om blij van te worden in het leven als je er zo even overna denkt. Niet de grote dingen maar juist de kleine dingen maken je leven een stuk positiever. 

Een tijdje geleden, zo'n maand of twee, had ik even een dipje. De dingen gingen niet meer zoals ik wilde en eigenlijk was ik nooit meer echt happy. Ik besloot een 'happy list' te gaan bijhouden met dingen waar ik happy van word. Ik bekeek de 'happy list' vanochtend nog en dacht, goh wat word je toch eigenlijk blij van de kleine dingen in het leven. Het zonnetje dat schijnt, uitslapen, de hulp van je vrienden en vriendinnen, wanneer je je realizeert dat het bijna vrijdag is en ga zo nog maar even door. 

Door de 'happy list' besef je opeens dat er zoveel leuke dingen in het leven zijn. Je gaat er anders van denken en als je even een dipje hebt en je kijkt naar de lijst word je spontaan weer happy. Misschien moet ik de lijst wat vaker gaan bijhouden en er af en toe eens over schrijven. Beetje positieve energie!